مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-09اقتصادي

راه اندازی نخستین واسط پستی در گیلان/ 23 هزار معبر فاقد نام داریم


مدیرکل پست گیلان، با بیان اینکه در راستای نصب پلاک هوشمند، همه معابر باید دارای نام شود و باید برای هر ساختمان پلاک نشانی ایجاد کنیم؛ 23 هزار معبر فاقد نام و 430 هزار مکان فاقد پلاک نشانی دو رقمی داریم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، با بیان اینکه در راستای نصب پلاک هوشمند، همه معابر باید دارای نام شود و باید برای هر ساختمان پلاک نشانی ایجاد کنیم؛ 23 هزار معبر فاقد نام و 430 هزار مکان فاقد پلاک نشانی دو رقمی داریم.

محمدحسین هوشنگی، از پست به عنوان یک صنعت یاد کرد و گفت: این صنعت مجموعه ای از سخت افزارها و نرم افزارها و ابزار و ماشین آلات بوده که در حوزه لجستیک و حمل کالا و خدمات فناورانه ایفای نقش می کند.

وی صنعت پست را یک زنجیره دانست و افزود: پست کار خود را از بازار الکترونیک آغاز کرده و خدمات مجازی را ارائه داده و اکنون درگاه ها و واسط های پستی بین مردم و بخش های تولیدی و صنعتی و فروشگاهی ارتباط ایجاد کرده اند.

مدیرکل پست گیلان در گفت وگوی خبری، با بیان اینکه 90 درصد واسط های پستی در پایتخت و هفت واسط در پنج استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: آمارها در بخش سرویس های نوین پستی و تجارت الکترونیک نشان می دهد که گیلان دارای فعالان برجسته حوزه های آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین واسط پستی در گیلان/ 23 هزار معبر فاقد نام داریم

راه اندازی نخستین واسط پستی در گیلان/ 23 هزار معبر فاقد نام داریم